نسخه اندروید تعاونی فولاد خوزستان

نسخه اندروید تعاونی فولاد خوزستان

سلام سهامداران و اعضای محترم شرکت تعاونی تولیدی توزیعی کارکنان فولاد خوزستان همانگونه که مطلع هستید,از بدو ورود اینجانبان بعنوان هیئت مدیره تعاونی, سعی در شفاف سازی, همسویی, همفکری و پاسخگویی به شما عزیزان بوده و هستیم. در این سالها نیز از راههای مختلف از جمله حضوری, تلفنی و مجازی , نظرات دوستان را دریافت

کد خبر : 1698
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱:۴۹

سلام سهامداران و اعضای محترم شرکت تعاونی تولیدی توزیعی کارکنان فولاد خوزستان
همانگونه که مطلع هستید,از بدو ورود اینجانبان بعنوان هیئت مدیره تعاونی, سعی در شفاف سازی, همسویی, همفکری و پاسخگویی به شما عزیزان بوده و هستیم.
در این سالها نیز از راههای مختلف از جمله حضوری, تلفنی و مجازی , نظرات دوستان را دریافت و در حد وسع و توانمان پاسخگو بوده ایم و در پاسخگو بودن و شفافیت در امور تعاونی هیچ خط قرمز و ممنوعه ای تعریف نکرده و هر آنچه مورد سوال و ابهام واقع گردیده را تبیین و بطور واضح جواب داده ایم.
ما معتقدیم که همه ما در تعاونی یک سهم, یک حقوق مدنی و یک منافع داریم و همچون نشستگان بر یک کشتی, هم هدف و همراه هستیم.
اگر منافعی جذب میشود یا اگر خدای ناکرده قرار است متحمل ضرری شویم, همه در آن سهیم هستیم.

یکی از راههای شفاف سازی ” اطلاع رسانی” است.

این حق سهامدار است که از وضعیت سهام, فعالیتها و برنامه های منتخبین خود مطلع باشد و بتواند در کوتاهترین و بهترین راه ممکن نظرات خود را مطرح نماید.
مدیریت تعاونی برای اینکه اطلاعات اعضا را به روز نماید, از چند طریق اطلاع رسانی مینماید از جمله, تلفنهای ثابت تعاونی, سامانه پیامکی, شماره موبایل ۰۹۰۵۱۹۳۲۱۹۵ و نرم افزار تعاونی که در سایت tmkfoolad.ir قابل دانلود میباشد.
* شما میتوانید با کلیک کردن روی دانلود نرم افزار آن را دانلود و نصب نمایید.
* رمز ورود شما کد ملی شماست
* فقط افرادی میتوانند عضو شوند که یا سهامدار هستند یا عضو فروشگاه باشند.
* کد ملی این دو گروه برای نرم افزار بعنوان رمز ورود آنها تعریف شده بنابر این افراد غیر نمیتوانند عضو شوند.
* سوالات ارسالی فقط توسط مدیر نرم افزار قابل رویت است و سایرین سوال ارسالی را نمی بینند, لذا اگر سوال جنبه خصوصی داشت, پاسخ فقط برای مخاطب ارسال میشود, اما اگر جنبه عمومی داشته باشد, سوال مخاطب به همراه جواب مدیر نرم افزار بصورت عمومی در صفحه اصلی به نمایش گذاشته میشود.
* بدیهی است با این روش از کثرت ارسال پیام و سوال و جوابهای تکراری جلوگیری میشود.
* در این نرم افزار فقط به سوالات اساسی و سهامداری پاسخ داده میشود. و به سوالات روزمره مثل ساعات کار فروشگاه, اجناس موجود در فروشگاهها و…. پاسخ داده نمیشود شما میتوانید از طریق تلفنهای ثابت تعاونی یا ارسال پیام به شماره ۰۹۰۵۱۹۳۲۱۹۵ اینگونه سوالات عمومی خود را مطرح و پاسخ را دریافت کنید.
* ضمنا نسخه ios نرم افزار جهت کاربران گوشی های اپل نیز در دست ساخت است.
* ضمن اینکه در نوار جانبی نرم افزار, آدرس , تلفن, ساعات کار فروشگاهها و اطلاعات اولیه تعاونی بصورت ثابت درج گردیده اند و شما میتوانید با کشیدن صفحه اصلی نرم افزار به سمت راست به این نوار دسترسی پیدا کنید.
در پایان با توجه باینکه دسترسی اعضا به مدیریت تعاونی از طریق این نرم افزار فراهم است لذا هیئت مدیره تعاونی از تاریخ ۱۴۰۰/۳/۱ فقط از طریق این نرم افزار پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود و در گروههای مجازی حضور نخواهد داشت.

لینک دانلود

https://s20.picofile.com/file/8443732926/app_folad_v2.apk.html

هیئت مدیره تعاونی
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

برچسب ها :

ناموجود