پیام تشکر مدیرعامل از اعضای تعاونی

پیام تشکر مدیرعامل از اعضای تعاونی
اراده خداوند بر این قرار گرفت تا همزمان با آغاز موسم ربیع اهل البیت علیهم السلام و در تالاری مزین به نام مبارک امام خامنه‌ای و فجر، جلسه مجمع عمومی انتخاباتی ما جشن اتحاد و آزمون اخلاق نیز باشد که خوشبختانه خانواده بزرگ تعاونی از این تجربه نیز سربلند بیرون آمد و نشان داد همپای رشد کمی و کیفی و بیش از دوبرابر شدن جمعیت اعضای تعاونی در سالهای اخیر، بالندگی و شایستگی مردم‌سالاری را نیز بهمراه داشته است.  ؛
کد خبر : 1993
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲

بنام دوست، که تنها نکوست

اراده خداوند بر این قرار گرفت تا همزمان با آغاز موسم ربیع اهل البیت علیهم السلام و در تالاری مزین به نام مبارک امام خامنه‌ای و فجر، جلسه مجمع عمومی انتخاباتی ما جشن اتحاد و آزمون اخلاق نیز باشد که خوشبختانه خانواده بزرگ تعاونی از این تجربه نیز سربلند بیرون آمد و نشان داد همپای رشد کمی و کیفی و بیش از دوبرابر شدن جمعیت اعضای تعاونی در سالهای اخیر، بالندگی و شایستگی مردم‌سالاری را نیز بهمراه داشته است.

اعضای ارجمند، شما حماسه‌سازان روز ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ در تاریخ شرکت تعاونی هستید که علیرغم همه مشکلات روزگار و کاستی‌ها و سازهای مخالف دشمنان دین و میهن، در مجمع عمومی انتخابات تعاونی صمیمانه و مصمم در کنار هم نشستید.

تبرک حضور گرم تک تک عزیزان، بیش از دوهزار و ششصد عضو فرهیخته، دوهزار و ششصد فروغ تابناک از برادری، تعهد اجتماعی و همدلی برای زمینه‌سازی پیشرفتهای آینده، در عین برخورداری از تنوع سلیقه‌ها که حال طبیعی هر خانواده بزرگ است، از برکات اجتماع باشکوه ۲۶ شهریور بود.

این همه نعمت و عنایت الهی در عین حال، رسالت و مسئولیت جمع مدیریت پیشین و همه داوطلبان جدید و صاحب نام مجموعه را سنگین‌تر ساخته است.

 

اینجانب داریوش احمدی، دوست و همراه شما در نزدیک به دو دهه و نیم گذشته، اکنون که در مسیر خدمت به حکم تقدیر راهی مرحله دیگری می‌شوم، مایلم یک بار دیگر از همگان تشکر نموده، عهد و پیمانم را با خدای خویش و شما سروران گرامی تجدید نمایم.

ابتدا وظیفه می‌دانم از همگی عزیزان عضو و سهامدار تعاونی سپاس و تقدیر نمایم و تبریک بگویم بخاطر برگزاری حماسه انتخابات پرشور روز ۲۶ شهریورماه، که انشاءالله در تاریخ شرکت تعاونی بعنوان یک موفقیت بزرگ و نقطه عطف افتخارآمیز به ثبت خواهد رسید.

حماسه مجمع انتخاباتی ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ همچنین برای این کمترین خدمتگذار، علی‌الخصوص تا همیشه و بیشمارتر از هزار و صد و هفتاد و پنج میلیون مرتبه، احساس دین قلبی نسبت به اعتماد و محبت اعضای ارجمند را فراهم نموده است.

بنفشه دوش به گل گفت و خوش نشانی داد

که تاب من به جهان طره فلانی داد

تنش درست و دلش شادباد و خاطر خوش

که دست دادش و یاری، به ناتوانی داد

چه خوش فرمود حافظ شیرین سخن، هرکس که طعم یاری رساندن به انسانها را چشید، در زندگی بجز خدمت به خلق به هیچ سوی دیگری نخواهد چرخید.

اکنون که به ایام و لحظات ۲۵ سال گذشته می‌نگرم، از خود بجز کاستی در انجام وظیفه و از شما بجز خوبی و بزرگ منشی در بخشش نمی‌یابم.

امیدوارم همچون گذشته، همواره مشمول لطف و عنایت بزرگواران قرار گیرم و همگی از این حقیر بگذرید.

با آرزوی بهترینها برای همه شما و توفیق روزافزون برای منتخبان اعضا در مجمع بزرگ و فراموش نشدنی ۲۶ شهریور؛

و به امید روزهای درخشان بیش از پیش در زندگی خانواده بزرگ گروه فولادخوزستان و تعالی نام شرکت تعاونی کارکنان فولادخوزستان

داریوش احمدی

برچسب ها :

ناموجود