برگزاری انتخابات پرشور تعاونی در بزرگترین مجمع عمومی ۱۵ ساعته

برگزاری انتخابات پرشور تعاونی در بزرگترین مجمع عمومی ۱۵ ساعته

باحضور پرشمار و بیسابقه اعضا در تالار امام خامنه‌ای مجتمع فجر اهوازانجام شد: برگزاری انتخابات پرشور تعاونی در بزرگترین مجمع عمومی ۱۵ ساعته  انتخابات هیأت مدیره و بازرسان شرکت تعاونی کارکنان فولادخوزستان در یکی از بزرگترین نشستهای مجامع تعاونی در روز یکشنبه ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور و مشارکت هزاران نفر از اعضا در یک

کد خبر : 2001
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

باحضور پرشمار و بیسابقه اعضا در تالار امام خامنه‌ای مجتمع فجر اهوازانجام شد:

برگزاری انتخابات پرشور تعاونی در بزرگترین مجمع عمومی ۱۵ ساعته 

انتخابات هیأت مدیره و بازرسان شرکت تعاونی کارکنان فولادخوزستان در یکی از بزرگترین نشستهای مجامع تعاونی در روز یکشنبه ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور و مشارکت هزاران نفر از اعضا در یک نشست ۱۵ ساعته در محل تالار امام خامنه‌ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد .

به گزارش خبرنگار ما، انتخابات پرشوراین دوره که برای نخستین بار پس از چند مرحله افزایش اعضای تعاونی تا بیش از ۸۵۰۰ عضو به انجام رسید، بیش از دوهزار و ششصد تن از اعضای شرکت تعاونی کارکنان فولاد خوزستان، آرای خود را در حضور نمایندگان اداره تعاون در جلسه مجمع‌عمومی عادی بطور فوق‌‌العاده در نوبت‌دوم به صندوقهای رای ریختند. سپس شمارش آرا آغاز گردید که تا پاسی از نیمه شب بطول انجامید.

این گزارش حاکیست، در ابتدای نشست یاد شده، علی جهان بین در سخنانی ضمن دعوت از حاضرین به همکاری در حفظ نظم و دقت در رعایت الزامات قانونی برگزاری انتخابات، از داوطلبین تشکیل هیأت رئیسه خواست در جلوی سن قرار گیرند تا طبق روال درصورت اخذ رأی مثبت حاضرین، مسئولیت ادامه جلسه و اداره فرآیند انتخابات برعهده ایشان قرار گیرد.

برپایه این گزارش، آقایان محموداکابر بعنوان رئیس هیأت رئیسه، رامین حکیمی نائب رئیس، حمید دریس پور، منشی، علی موریس، سیدعادل حسینی، هوشنگ اصلاحی و محمد شوهانی بعنوان ناظرین انتخاب و در جایگاه قرار گرفتند.

سپس به هریک از نامزدهای انتخاباتی وقت کوتاه دو دقیقه‌ای داده شد تا ضمن معرفی خود در پشت تریبون درباره برنامه‌هایشان با اعضای حاضر در تالار صحبت کنند و بلافاصله بعد از آنروند انتخابات با آغاز اخذ رأی اعضا در صندوقهای دوگانه هیأت مدیره و بازرسان آغاز گردید.

بنابراین گزارش اعضا بهنگام ورود به مجتمع فرهنگی فجر و پیش از وارد شدن در تالار امام خامنه‌ای، مشخصات خود را در سیستمهای تعبیه شده وارد نموده و کارتهای مخصوص رأی ‌گیری را دریافت نمودند. بمنظور راحتی رآی‌دهندگان، در دو رنگ متفاوت، برگه هیأت مدیره با پنج جای خالی نام و کد و برگه بازرسین، با سه جای خالی نام با کد طراحی شده بود. عوامل اجرایی دو صندوق مخصوص و جداگانه نیز برای جمع‌آوری آرا در جلوی سن قرار داده بودند. بدین ترتیب در حدود  ساعت یک بعدازظهر یکشنبه، ۲۶ شهریور دربهای ورودی بسته و شمارش آرا آغاز شد که تا سی دقیقه پس از نیمه شب یعنی ساعت ۱۲ و سی دقیقه به پایان رسید.


آخرین نتایج بدین شرح بر تابلوهای شمارش روی سن مراسم درج گردید:

نتایج بخش هیأت مدیره بترتیب اکثریت آرا:

۱-      حبیب‌اله رضایی  ۱۲۸۹ رأی

۲-      کرامت رضایی       ۱۱۸۰ رأی

۳-      داریوش احمدی   ۱۱۷۵ رأی

۴-      علی جهان‌بین     ۷۶۱ رأی

۵-      نجفعلی بهوندی    ۷۰۱ رأی

۶-      کاوه طالبی          ۶۸۴ رأی

۷-      بابک بهادری         ۶۶۶ رأی

۸-      اسکندر بیرانوند      ۶۶۳ رأی

۹-      محمد پوریافر        ۵۱۸ رأی

۱۰-  امین دوست‌علی‌وند  ۴۸۵ رأی

۱۱-  فرهاد علیجانی      ۴۴۲ رأی

۱۲-  کورش امامی        ۳۱۵ رأی

۱۳-  سیدمحمدرضا بینا  ۲۴۶ رأی

۱۴-  سیاوش مرادی      ۱۱۵ رأی

۱۵-  عبدالله کلاه‌کج    ۸۴ رأی

۱۶-  غلامرضا سفالی      ۳۲ رأی

۱۷-  حسن بهاری          ۳۲ رأی

۱۸-  رحمن معینی       ۱۲ رأی

۱۹-  کاووس ارزانی‌بیرگانی ۲ رأی 

 

نتایج بخش بازرسان بترتیب اکثریت آرا:

۱-    سیدمحمدجواد موسوی‌شوشتری  ۸۶۵ رأی

۲-    ظهراب مرادی        ۶۲۲ رأی

۳-    نوراله احمدی          ۵۶۴ رأی

۴-    غلامرضا حسینی     ۵۳۶ رأی

۵-    مصطفی حدادزاده‌شوشتری    ۴۴۶ رأی

۶-    فرخ زنگنه             ۴۰۶ رأی

۷-    مهدی شهریاری      ۳۱۸ رأی

۸-    عبدالحسین حریزی                  ۲۷۵ رأی

۹-    حیدر کریمیان        ۲۴۸  رأی 

۱۰-                     موسسه غیرتجاری ابتکارحساب آریا             ۲۱۲ رأی

۱۱-                     موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت آگاهان تراز توس    ۱۳ رأی

اضافه میشود بمنظور برگزاری مراسم انتخابات یاد شده، از مدتی پیش، برنامه‌ریزی و تلاش های متعددی تحت نظارت هیأت مدیره و مدیریت تعاونی صورت گرفت و این تلاشها در روزهای منتهی به مراسم توسط تمامی کارکنان تعاونی بصورت متراکم و شبانه‌روزی ادامه یافت بطوری که در برخی ایام، خصوصا در تلاقی با برنامه نمایشگاه بزرگ لوازم‌التحریر برای خانواده فولاد، تمامی فعالیتهای فروشگاهی و آژانس تعاونی تحت الشعاع قرار گرفت.. فعالیتهای تبلیغی و انتخاباتی نیز در ماههای اخیر در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و نشستهای متعدد حضوری توسط اعضای علاقمند و کاندیداها دنبال میشد و باعث گردید امسال انتخابات پرشوری نسبت به تمامی دوره‌های پیشین با شکوه تمام برگزار گردد..

برچسب ها :

ناموجود