مجمع بزرگ ۲۶ شهریور نشان داد تعاونی برای همه مهم است

مجمع بزرگ ۲۶ شهریور نشان داد تعاونی برای همه مهم است

معاون مالی اداری شرکت تعاونی کارکنان فولادخوزستان: مجمع بزرگ ۲۶ شهریور نشان داد تعاونی برای همه مهم است اجتماع باشکوه بیش از دوهزار و ششصد سهامدار و دهها تن از مدیران شرکتها و دیگر میهمانان در تالار امام‌خامنه‌ای مجتمع فجر اهواز در تاریخ ۲۶ شهریورماه و برپایی مجمع عمومی پانزده ساعته انتخابات شرکت تعاونی فراتر

کد خبر : 2021
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴

معاون مالی اداری شرکت تعاونی کارکنان فولادخوزستان:

مجمع بزرگ ۲۶ شهریور نشان داد تعاونی برای همه مهم است

اجتماع باشکوه بیش از دوهزار و ششصد سهامدار و دهها تن از مدیران شرکتها و دیگر میهمانان در تالار امام‌خامنه‌ای مجتمع فجر اهواز در تاریخ ۲۶ شهریورماه و برپایی مجمع عمومی پانزده ساعته انتخابات شرکت تعاونی فراتر از تصور حاضر همگان بود و حضور این جمعیت بیسابقه اهمیت موضوع را نشان داد و اینکه سرنوشت تعاونی برای همه مهم است.

معاون مالی اداری شرکت تعاونی کارکنان فولادخوزستان این مطلب را در خصوص رخداد تاریخی مجمع عمومی انتخابات تعاونی بیان کرد و گفت: با استقبال هزاران نفر از اعضا و رقابت کاندیداهای هیأت‌مدیره و بازرسان یک نشست تاریخی و شکوهمند شکل گرفت که باید گفت بزرگترین مجمع عمومی انتخاباتی تاریخ شرکت تعاونی فولادخوزستان بود. پیش از این در سال ۱۳۹۵ نیز یک انتخابات مهم در سطح سه هزار و پانصد عضو و ۸۹۵ رأی دهنده برای هیأت‌مدیره شرکت تعاونی برگزار شده بود.

کیوان کیانی‌فر اظهارداشت: علاوه بر داوطلبین و رأی‌دهندگانی که فعالانه در جریان برگزاری این مراسم مشارکت کردند، جمعی از مقامات استانی و مدیران عالیرتبه شرکتهای زیرمجموعه گروه فولادخوزستان نیز در نشست بزرگ مجمع عمومی یاد شده حاضر شدند و برای ساعاتی ناظر رقابت داوطلبین و استقبال چشمگیر اعضا بودند. وی تصریح کرد: این موضوع نشان میدهد که بسیاری نگاهها در محافل فولادی استان و شرکتهای مرتبط متوجه تعاونی ماست و شخصیتهای زیادی نسبت به پیشرفت و مسیر توسعه تعاونی اهمیت قائل هستند.

کیانی‌فر افزود: استقبال بینظیر سهامداران در این دوره از انتخابات بحدی بود که همگی شاهد بودیم اکثریت اعضای ساکن خوزستان و شاغلین آمده بودند. افراد زیادی هم که امکان حضور نداشتند با اعطای وکالت رسمی به دوستان مورداعتماد خود تلاش نمودند تا از روند رأی‌گیری عقب نمانند و نیابتا در تعیین سرنوشت دارایی مشترک خود دخیل شوند.

معاون مالی اداری تعاونی گفت: با وجود اینکه طبق سفارش اکید مدیریت محترم همه پیش‌بینی‌های لازم برای تسهیل مشارکت هرچه بیشتر اعضای ارجمند بعمل آمده بود، اما استقبال شایان توجهی که از سوی عموم سهامداران در این دوره شاهد آن بودیم عملا باعث شد حجم کارهای اداری بمنظور تکمیل فرآیند قانونی انتخابات تاحد زیادی فراتر از انتظار باشد که امیدواریم با همت همکاران بزودی به انجام کامل این وظیفه خطیر نائل شویم.

بگزارش خبرنگارما، در پی برگزاری مراسم انتخابات بزرگ ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ طبق روال قانونی، تلاش کارشناسان مسئول تعاونی برای تنظیم اسناد مثبته و صورتجلسات مجمع همراه با مستندات مربوطه برای ارائه به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بمنظور کسب تاییدات لازم در بخشهای مالی اداری تعاونی ادامه دارد.

برپایه این گزارش، حجم انبوه مستندات همراه با مدارک مثبته و وکالتنامه‌های اعضا مستلزم کنترل مکرر بیش از ده هزاربرگ اسناد اداری میباشد که هم اکنون ده روز پس برگزاری مجمع‌عمومی انتخابات، با تلاش کارکنان متخصص شرکت تعاونی در قالب تیمهای کنترل و تنظیم مدارک مربوطه همچنان دنبال میشود.

شکوفه بایمانی کارشناس مالی تعاونی در این باره به خبرنگار ما گفت: این تفکر که شرکت تعاونی متعلق به خانواده فولادخوزستان است در بین مدیریت و همکاران بطور یکسان رایج است. براساس همین نگاه و احساس تعلق در محیط کار بوده که علیرغم حجم سنگین فعالیت طی شهریورماه گذشته کارکنان با شوق کامل به انجام وظیفه مشغول بوده‌اند.

بگفته خانم بایمانی اغلب کارکنان بخشهای مالی و اداری طی روزها و هفته‌های متوالی برای برگزاری دو مجمع عمومی مهم و بزرگ و یک نمایشگاه مهم همزمان لوازم التحریر برای دانش‌آموزان خانواده فولاد تلاش مستمر داشته‌اند. بطوریکه در تمام روزهای شهریور که از نظر تعطیلات رسمی ملی مذهبی کشور برای کارمندان ماهی با تعطیلی زیاد بود برای کارکنان شرکت تعاونی ماه تلاش و کوشش مجدانه شبانه‌روزی بدون وقفه‌ بود. در تمام مدت، کارکنان بخشهای مختلف مالی و اداری و سایر همکاران مستقر در فروشگاههای مرکزی و زیتون، آژانس، پشتیبانی و انبارها همگام با هم در حال ارائه خدمات روزانه به اعضا و خانواده‌های محترم بوده‌اند.

کارشناس مالی شرکت تعاونی تصریح نمود: انتخابات بزرگ شهریورماه یک مراسم تاریخی برای همگی محسوب میشود و تلاش ما این است که اسناد انتخابات یادشده بطور کامل و بدون هیچگونه نواقص و ایرادات قانونی به اداره تعاون ارسال شود. لذا دوهزار وششصد برگه سند مربوطه توسط تیم همکاران، طبق روال سنوات قبل و براساس مقررات دسته‌بندی، تنظیم و مرتب‌سازی شده است. لذا امیدواریم با دقت و پشتکاری که همکاران ارجمند بکاربرده‌اند توانسته باشیم خدمتی درخور و شایسته در برابر حضور چشمگیر اعضا در انتخابات بزرگ شهریورماه و تعیین سرنوشت شرکت تعاونی ارائه نماییم.

طاهره حسینی کارشناس امور اداری نیز در این خصوص به خبرنگار ما گفت: مدیریت و اجرای همزمان سه پروژه مهم در شهریور ماه بیسابقه بود. برگزاری مجامع عمومی صورتهای مالی و انتخابات بزرگ همچنین برپایی یک نمایشگاه لوازم التحریر و پوشاک دانش‌آموزان بمدت یکهفته همراه با زمینه سازی لازم از مدتها قبل، نشانه ظرفیت بالا و توانمندی مدیریت و منابع انسانی تعاونی است. تمام همکاران در این مدت حتی در ایام تعطیلات پیگیر وظایف بوده‌اند و با همدلی و تلاش به این حد از موفقیت و پیشرفت نائل شدیم.

خانم حسینی افزود: به اعتقاد ما کار تیمی هماهنگ با هدف کسب رضایت اعضا مهمترین انگیزه همکاران در این تلاش فراگیر بوده که با هیچ معیار یا پاداش مادی قابل مقیاس نیست، هر چند که اعضای ارجمند و فرهیخته با تصویب پاداش مناسب در مجمع صورتهای مالی پاسخ این مساعی را دادند. امیدواریم بزودی همگی اعضا و کارکنان تعاونی نتایج این تلاش و حرکت جمعی را در توسعه فعالیتها و پیشرفتهای آینده ببینند.

پایان/…

 

*تصویر شاخص : دقایق اعلام نتایج شمارش آرا ، نیمه شب ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ تالار مجتمع فجر*

 

 

 

کیوان کیانی فر معاون مالی اداری

شکوفه بایمانی کارشناس امور مالی

برچسب ها :

ناموجود