مجمع عمومی فوق العاده نوبت اول ۲۹ مرداد رسمیت نیافت

مجمع عمومی فوق العاده نوبت اول ۲۹ مرداد رسمیت نیافت
در پی دعوت اعضا به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نوبت اول، این جلسه در روز یکشنبه 29 مرداد ماه بدلیل عدم تحقق حضور اکثریت اعضا تشکیل نشد.؛
کد خبر : 1845
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

تحت تاثیر بهبود اطلاع رسانی ها:

مجمع عمومی فوق العاده نوبت اول ۲۹ مرداد رسمیت نیافت

در پی دعوت اعضا به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نوبت اول، این جلسه در روز یکشنبه ۲۹ مرداد ماه بدلیل عدم تحقق حضور اکثریت اعضا تشکیل نشد.

داریوش احمدی مدیرعامل به خبرنگار ما گفت: پیش از این معمولا مجامع فوق العاده در نوبتهای اول و دوم بدلیل عدم تحقق اکثریت، به جلسه چندین ساعته پرسش و پاسخ اعضا تبدیل میشد.

وی افزود: اما این بار این اتفاق رخ نداد و ظاهرا اعضا بدلیل دردسترس بودن مدیران تعاونی در فضای ارتباطی جدید نیاز کمتری به حضور فیزیکی برای یافتن پاسخهایشان احساس کردند.

احمدی خاطرنشان کرد: با توجه به تحولی که اخیرا در اطلاع رسانی ها و ارتباطات سازمانی داشتیم و تحت تاثیر فعالیت موثر سایت جدید تعاونی در کنار نرم افزار و کانال شبکه مجازی طی دو ماه گذشته، بسیاری از اعضای محترم پاسخ مهمترین ابهامات احتمالی و سوالات خود را یافته اند و خوشبختانه اکنون میتوانیم در تعاونی خودمان نوع جدیدی از ارتباط دوسویه از طریق فضای مجازی میان مسئولین و اعضا را مشاهده نماییم که از قرائن پیداست بسیار کارآمد عمل نموده است.

مدیرعامل تعاونی در پایان خطاب به اعضای تعاونی اظهارداشت: نظر به اهمیت موضوعات صورتجلسه مجمع یاد شده و همچنین مجامع انتخاباتی پیش رو، انتظار داریم اعضای محترم با درنظر گرفتن موارد قانونی همت نمایند و امیدواریم با حضور هرچه بیشتر اعضای محترم بتوانیم در رقم زدن آتیه درخشانتر از پیش برای تعاونی، از حضور و آرای ارزشمند اکثریت ایشان بهره مند باشیم.

برچسب ها :

ناموجود