عدم رسمیت مجمع نوبت اول و نحوه پیگیری برگزاری انتخابات

عدم رسمیت مجمع نوبت اول و نحوه پیگیری برگزاری انتخابات

مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نوبت اول با دستور جلسه انتخابات تعاونی روز هشتم شهریورماه به حدنصاب قانونی نرسید و رسمیت نیافت. به گزارش خبرنگار ما در ساعت ۱۶ روز چهارشنبه بدنبال حضور تعداد انگشت شماری از اعضای تعاونی در تالار طوبی و مطابق مفاد قانونی، عدم رسمیت جلسه از سوی مسئولین برگزار کننده

کد خبر : 1911
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نوبت اول با دستور جلسه انتخابات تعاونی روز هشتم شهریورماه به حدنصاب قانونی نرسید و رسمیت نیافت.

به گزارش خبرنگار ما در ساعت ۱۶ روز چهارشنبه بدنبال حضور تعداد انگشت شماری از اعضای تعاونی در تالار طوبی و مطابق مفاد قانونی، عدم رسمیت جلسه از سوی مسئولین برگزار کننده شرکت تعاونی اعلام شد.

برپایه این گزارش، داریوش احمدی مدیرعامل در این باره گفت: به یاری خدا در بازه زمانی قانونی آگهی نوبت دوم منتشر خواهد شد و فهرست اسامی داوطلبین ثبت نام شده نیز به اطلاع عموم خواهد رسید. اما باتوجه به اینکه کاندیداهای تعاونی ما مشمول بررسی تایید صلاحیت از سوی حراست وزارت تعاون هستند، در صورتی که هریک از عزیزان در هر یک از مراحل بعدی مورد تایید قرار نگیرند، از فرآیند کاندیداتوری حذف خواهند شد.

آقای احمدی درخصوص ابهامات مطرح شده پیرامون موضوع عدم اعلام اسامی کاندیداهای ثبت نام شده پیش از یرگزاری جلسه نوبت اول اظهارداشت: این سوال اساسی توسط یکی از اعضای صاحبنظر و کاندید فعلی مطرح گردید و باید در پاسخ ایشان عرض کنم که اولا خوشحالیم که این مورد بیسابقه برای اولین بار در تاریخ انتخابات تعاونی پیش آمده بدلیل رشد و بزرگ شدن تعاونی در یکی دو سال اخیر بوده است. بقول معروف هرکه بامش بیش برفش بیشتر، بگذار بام منافع اعضا و تعداد عضو در تعاونی همواره رشد کند، مسائل مستحدثه همیشه با تامل و حوصله قابل مدیریت، حل شدن و انطباق با قانون هستند.

در اینخصوص نیز حتما همکاران ما با مقامات مرتبط در اداره کل تعاون رایزنی و مشورت لازم را نموده و در ادامه نیز خواهند نمود.

بطورکلی روند کار بگونه ای انشالله مدیریت خواهد شد که برای اعضای محترم اطمینان حاصل شود مساله مهم انتخابات گام بگام و برطبق مر قانون، براساس روال طبیعی و سالم همیشگی پیش برود و به امید حق، بزودی بهترین نتایج با درایت و حضور گرم اکثریت اعضای شریف و فرهیخته بدست آید.

 

برچسب ها :

ناموجود