بازنشستگان غیور فولادخوزستان کفن پوش آماده دفاع از تولید بودند

بازنشستگان غیور فولادخوزستان کفن پوش آماده دفاع از تولید بودند

مهندس ابراهیمی با اشاره به سابقه حمله سایبری دشمن به کارخانه: بازنشستگان غیور فولادخوزستان کفن پوش آماده دفاع از تولید بودند مدیرعامل فولاد خوزستان این مطلب را سه شنبه شب هفتم شهریورماه در گفتگو با مردم خوزستان در سیمای استانی بیان داشت. مهندس ابراهیمی در جریان مصاحبه یکساعته‌ خود با آرمین مرادی خبرنگار صدا و

کد خبر : 1928
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰

مهندس ابراهیمی با اشاره به سابقه حمله سایبری دشمن به کارخانه:

بازنشستگان غیور فولادخوزستان کفن پوش آماده دفاع از تولید بودند

مدیرعامل فولاد خوزستان این مطلب را سه شنبه شب هفتم شهریورماه در گفتگو با مردم خوزستان در سیمای استانی بیان داشت.

مهندس ابراهیمی در جریان مصاحبه یکساعته‌ خود با آرمین مرادی خبرنگار صدا و سیمای مرکز اهواز بارها از منابع انسانی فولاد خوزستان بعنوان سرمایه‌های اصلی شرکت یاد نمود و بعنوان نمونه ارزشهای نیروی کار گفت:

بازنشسته‌های ما نشان داده‌اند که در بین نیروی انسانی پرافتخار فولاد خوزستان شاخص هستند و گواه این حقیقت موضعگیری این عزیزان است که در حادثه دست درازی سایبری دشمن به کارخانه در تیرماه سال گذشته، بلافاصله بازنشسته های غیور ما اعلام کردند که حاضرند کفن پوش بیایند و تولید را وارد مدار کنند. اینهمه نشانه ایثار و تعهد آنان است که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

امین ابراهیمی درباره دیدگاه خود نسبت به منابع انسانی فولاد خوزستان اظهارداشت:

همواره گفته‌ایم و دوباره تاکید می‌کنم و بر این تاکید خودم پافشاری دارم که مهمترین سرمایه شرکت فولاد خوزستان منابع انسانی آن است. حقیقتا در دو سال گذشته ما نسبت به این منابع انسانی و نیروی کار توجه زیادی داشته‌ایم اما معتقدیم که جای کار بسیار بیشتری هنوز وجود دارد و همکاران ما تلاش دارند که انجامشان بدهند.

امروز اگر در جای جای آین خاک و بوم یک کارخانه فولادی مشاهده شود، حتما رد پای یک فولادخوزستانی در آنجا قابل مشاهده است و این حقیقت یک برکت و نعمت برای استان خوزستان ماست و باید قدردان آن باشیم.

باید بگویم مخصوصا باید اعتراف کنیم که خجالت زده و شرمنده این نیروها و مردم هستیم چرا که بایستی بسیار بیشتر از آنچه انجام شده، به آنها خدمت کنیم و اگر تاکنون کاری انجام شده وظیفه بوده و جای آن دارد که کار بیشتری در این حوزه انجام بشود.

امین ابراهیمی افزود: موضوع اشتغال، از مهمترین مطالبه‌های مطرح در فولاد خوزستان است و همانطور که مردم شریف مستحضر هستند مجموعه فولاد خوزستان بعنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان فولاد کشور نقشی بسیار کلیدی در حوزه اشتغالزایی در استان خوزستان برعهده دارد. بهتر است بگویم اشتغال پایدار عنوان گویاتری برای فعالیتهایی است که در این حوزه توسط همکارانم درحال انجام است.

مدیرعامل فولاد خوزستان با اشاره به طرح‌های توسعه هایی که شرکت در دستور کار دارد گفت: همانگونه که می‌توانیم ارزش افزوده مناسبی را برای سهامداران ایجاد کنیم، بالتبع گروه فولاد خوزستان برای مردم عزیز نیز بحث اشتغال رفاه و امنیت را میتواند فراهم آورد.

مخصوصا باید عرض کنم که در محضر مردم شریف استان نسبت به حوزه اشتغال پایدار یک تعهد داده بودیم تا سالیانه بین پانصد تا ششصد نفر را از طریق آزمون استخدامی در گروه فولاد خوزستان جذب نماییم. بر این اساس بخش معاونت منابع انسانی ظرف دو سال گذشته ماموریت خودش را انجام داده و دستور کارش جذب ۵۸۰ نفر نیروی جدیدی بود که آزمون ویژه‌ای با سه شعار شایسته‌گزینی، عدالت‌محوری و بومی‌گزینی” برگزار شد. لذا ما همچنان بر سر قول خود ایستاده‌ایم و این تعهد را به مردم خوب استان می‌دهیم که برمبنای هر سه شعار یاد شده حرکت کنیم.

مهندس ابراهیمی با ذکر اینکه دانشگاه شهید چمران اهواز بعنوان متولی برگزاری آزمون جذب فولاد خوزستان انتخاب شده بود افزود: اتفاق بسیار خاصی در مرحله اول آزمون رخ داد که یک داوطلب جوان از استان خوزستان شهر اهواز در سطح دیپلم شرکت کرده بود که همکاران متوجه شدند وی بصورت خودجوش بر شش زبان مسلط و تا آنزمان بیکار بوده است. لذا ما خودمان را شرمنده این مردمی میدانیم که چنین جوانانی دارند و نتوانسته‌ایم برای آنان اشتغال مناسبی را فراهم کنیم. ابراهیمی در پایان گفت: یکی از وظایف مهم فولاد ایجاد اشتغال است و همچنان تاکید دارم که به ایجاد اشتغال پایدار متعهد هستیم و این فرایند را انشالله ادامه خواهیم داد. مردم عزیز هم دعا کنند که توسعه های فولاد خوزستان سال به سال رونق گیرد و حرکت رو به جلو داشته باشد تا ما بتوانیم هرساله تعهدات خود را نسبت به جوانان به اجرا بگذاریم.

برچسب ها :

ناموجود