نمایشگاه لوازم التحریر، پوشاک، بازیهای فکری و کیف و کفش

نمایشگاه لوازم التحریر، پوشاک، بازیهای فکری و کیف و کفش
در استقبال از سال تحصیلی جدید و بمنظور رفاه خانواده بزرگ فولاد خوزستان، نمایشگاه لوازم التحریر، پوشاک کودک و نوجوان ، بازیهای فکری و کیف و کفش از هجدهم لغایت 22 شهریور ماه در محل سالن تربیت بدنی و تفریحات سالم فولادخوزستان واقع در شهرک دویست دستگاه برگزار میشود. ؛
کد خبر : 1930
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۲۴

نمایشگاه لوازم التحریر، پوشاک کودک و نوجوان ، بازیهای فکری و کیف و کفش در راه است

در استقبال از سال تحصیلی جدید و بمنظور رفاه خانواده بزرگ فولاد خوزستان، نمایشگاه لوازم التحریر، پوشاک کودک و نوجوان ، بازیهای فکری و کیف و کفش از هجدهم لغایت ۲۲ شهریور ماه در محل سالن تربیت بدنی و تفریحات سالم فولادخوزستان واقع در شهرک دویست دستگاه برگزار میشود.
برپایه این گزارش نمایشگاه یاد شده به ابتکار روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان و با همکاری شرکت تعاونی تولیدی توزیعی کارکنان فولادخوزستان و حضور مهمترین عرضه کنندگان لوازم التحریر و پوشاک کودک و نوجوان از شهر اهواز در شهرک مسکونی دویست دستگاه فولادخوزستان برگزار میگردد.
این گزارش حاکیست، بنابر اطلاع، جدیدترین محصولات مورد نیاز دانش آموزان با بهترین کیفیت و قیمت، بصورت خرید اقساطی برای رفاه حال خانواده بزرگ فولاد خوزستان در این نمایشگاه عرضه میشود و انتظار میرود در آستانه سال تحصیلی جدید با استقبال گسترده‌ خانواده ها مواجه گردد.

 

برچسب ها :

ناموجود