پیام رِئیس هیأت مدیره به مناسبت روز ملی تعاون

پیام رِئیس هیأت مدیره به مناسبت روز ملی تعاون

بسمه تعالی روز سیزدهم شریورماه، بمنظور گرامیداشت بخش مهمی از اقتصاد ملی، یعنی بخش تعاونی در کنار بخش‌های دولتی و خصوصی، در تقویم رسمی کشور “روز تعاون” نامگذاری شده است. ضمن گرامیداشت روز تعاون و تقدیر از تمامی سهامداران شرکت تعاونی کارکنان فولاد خوزستان، فرصت را غنیمت شمرده و مطالبی را از جانب خود و

کد خبر : 1938
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

بسمه تعالی

روز سیزدهم شریورماه، بمنظور گرامیداشت بخش مهمی از اقتصاد ملی، یعنی بخش تعاونی در کنار بخش‌های دولتی و خصوصی، در تقویم رسمی کشور “روز تعاون” نامگذاری شده است.

ضمن گرامیداشت روز تعاون و تقدیر از تمامی سهامداران شرکت تعاونی کارکنان فولاد خوزستان، فرصت را غنیمت شمرده و مطالبی را از جانب خود و همکاران ارجمندم در هیأت مدیره به محضر اعضای شریف و ارجمند تقدیم می‌نمایم.

ابتدا مایلم پیام ویژه روز ملی تعاون را با تاکید بر این مفهوم آغاز نمایم که ارزش و خاستگاه تعاونی‌، توجه ویژه به ابعاد انسانی در اقتصاد همراه با ترویج همیاری و امیدبخشی در جریان فعالیتهای گروهی می‌باشد. رویکردی که همواره از سوی مدیریت محترم شرکت فولاد خوزستان نیز بعنوان بنیانگذار و حامی شرکت تعاونی کارکنان، مورد تصریح و تاکید قرار دارد.

همانطور که اعضای عزیز شاهد بوده‌اند، در سال‌های اخیر با تلاش بی‌شائبه دوستان ارجمند و مساعدتهای مدیریتی موثر فولادخوزستان تحولات چشمگیری حاصل شده و در نتیجه مساعی مشترک، شرکت تعاونی‌کارکنان به آمارهای تازه‌ای از رشد همه جانبه‌ در عرصه‌های سرمایه‌گذاری، سودآوری و خلق ثروت برای سهامداران نائل شده است.

اکنون که بلطف الهی و همت خستگی‌ناپذیر مدیریت و کارکنان شرکت فولادخوزستان در آستانه افتتاح افتخارآمیز بزرگترین کارخانه احیای مستقیم کشور یعنی مگامدول زمزم شماره سه در مجموعه گروه فولاد خوزستان قرار داریم و مدیریت محترم فولاد خوزستان طی بیاناتی سرشار از امیدآفرینی از این افتخار مشترک فولادی‌ها و مژده بزرگ برای مردم خوزستان سخن گفته‌اند، در عین حال وظایفی مضاعف و گسترده پیش روی مجموعه گروه فولادخوزستان از جمله اعضای ارجمند تعاونی ترسیم گردیده است.

بعنوان شریک گروه بزرگ فولاد خوزستان وظیفه خود می‌دانیم، با وقوف کامل نسبت به مسئولیتهای خطیر کنونی و آینده، استوار و بلند گام برداشته و ضمن اعلام آمادگی به مدیریت فولادخوزستان این اطمینان را ایجاد نماییم که همچنان آماده ایفای نقش خود خواهیم بود.

در این مرحله ضرورت دارد با احساس مسئولیت نسبت به تحولات و توسعه‌های پیش‌رو، بعنوان صاحبان‌سهام در شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه فولادجنوب با زیرمجموعه، نسبت به پیشبرد طرح‌های بزرگی مانند نوسازی سایت فولادسازی و نورد ورق‌عریض و محصولات آلیاژی که از آن سخن بمیان آمده، ادای دین نموده و در صورت لزوم ظرفیتهای لازم را ایجاد و هوشمندانه بکار گیریم.

در پایان تاکید همیشگی را که خصوصا در این ایام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تکرار نموده، بر لزوم حفظ وحدت و همدلی تمامی اعضای ارجمند، در عین تنوع اندیشه‌ و سلیقه‌ها تاکید مینماییم.

امیدوارم بزودی با حضور آگاهانه و تاثیرگذار اعضای گرامی، اعم از بازنشستگان و شاغلین عزیز در مجامع و انتخابات پیش‌رو، شاهد موفقیتی دیگر در حفظ روند توسعه فعالیت‌های عام‌المنفعه در شرکت تعاونی کارکنان فولاد خوزستان باشیم.

به امید سلامتی و سرافرازی خانواده بزرگ گروه فولاد خوزستان،

علی جهان‌بین، رئیس هیأت‌مدیره شرکت‌تعاونی تولیدی‌توزیعی کارکنان فولادخوزستان، سیزدهم شهریورماه ۱۴۰۲

 

برچسب ها :

ناموجود