همه چیز برای انتخابات پرشور تعاونی مهیاست

همه چیز برای انتخابات پرشور تعاونی مهیاست

داریوش احمدی مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان: با تکیه بر لطف خداوند، حضور و همدلی تمام اعضا؛ همه چیز برای انتخابات پرشور تعاونی مهیاست با تکیه بر لطف خداوند، حضور و همدلی تمام اعضا همه چیز برای انتخابات پرشور تعاونی کارکنان در تالار فجر اهواز در بیست و ششم شهریورماه مهیاست. داریوش احمدی مدیرعامل شرکت تعاونی

کد خبر : 1977
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲

داریوش احمدی مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان:

با تکیه بر لطف خداوند، حضور و همدلی تمام اعضا؛

همه چیز برای انتخابات پرشور تعاونی مهیاست

با تکیه بر لطف خداوند، حضور و همدلی تمام اعضا همه چیز برای انتخابات پرشور تعاونی کارکنان در تالار فجر اهواز در بیست و ششم شهریورماه مهیاست.

داریوش احمدی مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان فولاد خوزستان با اعلام این مطلب به خبرنگار ما افزود: این دوره اولین مجمع انتخاباتی شرکت تعاونی است که پس از همه‌گیری کرونا برگزار میشود و انتظار داریم با همراهی اعضای فرهیخته، شاهد رقابت پرشور و عادلانه داوطلبین محترم هیأت‌مدیره و بازرسین باشیم تا برگ زرینی در تاریخ شکوفایی تعاونی به ثبت برسد.

این عضو هیأت مدیره تعاونی با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی همکاران بخش مالی اداری در انجام هماهنگیهای لازم برای برگزاری مجمع صورتهای مالی در بعدازظهر روز شنبه هجدهم شهریورماه گفت: مجمع یاد شده که با تلاش عزیزان برگزار ‌گردید، تجلی اراده جمعی و مقدمه ضروری برای برکزاری انتخابات جدید ما محسوب می‌شود و علیرغم همه محدودیتها و تقارن آن در روزهای اخیر با ایام راهپیمایی بزرگ اربعین و نمایشگاه همزمان لوازم التحریر برای دانش‌آموزان خانواده فولاد، و مشکلات شرجی و گرمای اهواز، همه عوامل دست به دست هم دادند تا هیچ تاخیری در خدمت به اعضای ارجمند و پیش‌بینی مقدمات قانونی پیش نیاید.

داریوش احمدی تاکید کرد: خوشبختانه امروز میتوانم خدمت هیأت‌مدیره محترم و همه اعضای ارجمند عرض نمایم که از هر بابت آسوده خاطر باشند، همگی اعضا چه شاغل و چه بازنشسته بی هیچ تفاوتی میتوانند بدون دغدغه ‌اضافی تنها به انتخاب افراد اصلح و حضور یکپارچه در مجمع انتخابات بیندیشند.

احمدی درخصوص ساعت برگزاری مجمع آتی گفت: بدلیل محدودیت امکانات شهرک فولاد ناچار به امکانات کلانشهر اهواز روی آوردیم و همانطور که همه دوستان مطلع هستند، استان عزیزمان در این زمینه متاسفانه با محدودیتهای زیادی  مواجه میباشد. لذا انتخابهای بسیار محدودی که پیش روی بخش تدارکات بود موجب تعیین ساعت ده صبح برای جلسه مجمع عمومی انتخابات شد که بخاطر هماهنگی با  همین محدودیتها صورت گرفت.

از سوی دیگر بمنظور تسهیل امور در زمینه ارائه فرمهای درخواست وکالت، یخش اداری را موظف نمودیم در تمام مهلت مقرر حتی در ایام تعطیل خدمات مربوطه را به اعضای عزیز متقاضی ارائه دهند.

داریوش احمدی در پایان خطاب به اعضای شرکت تعاونی گفت: با توجه به اینکه در روزهای اخیر باتلاش همکاران بطور فشرده تمامی امکانات شرکت را برای تسهیل امور بکار گرفته‌ایم، از جمله آن، مجامع مهم روز هجدهم شهریور و هفته آتی و نیز نمایشگاه بزرگ هفته جاری بمنظور تامین رضامندی و راحتی دوستان عضو و خانواده‌ها و دانش‌آموزان، امیدواریم همه مخاطبین بزرگوار از هم اکنون در این برنامه‌ها کمبودهای کار را بر همکاران بخشهای مختلف تعاونی ببخشند و روزبروز شاهد شکوفایی و پیشرفت شرکت تعاونی مان باشیم.

  

 

برچسب ها :

ناموجود