برای رفاه خانواده بزرگ فولادخوزستان افتتاح شد ؛

دومین نمایشگاه بزرگ عیدانه شرکت فولادخوزستان

دومین نمایشگاه بزرگ عیدانه شرکت فولادخوزستان

دومین نمایشگاه بزرگ عیدانه شرکت فولادخوزستان روز شنبه دوازدهم اسفندماه با حضور عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و اموراجتماعی و استقبال خانواده کارکنان شرکت فولاد خوزستان در تالار چندمنظوره طوبی و سالن چندمنظوره تربیت‌بدنی  افتتاح شد. بگزارش خبرنگار روابط عمومی عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولادخوزستان در آیین آغاز بکار نمایشگاه با

کد خبر : 2102
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۲۰

دومین نمایشگاه بزرگ عیدانه شرکت فولادخوزستان روز شنبه دوازدهم اسفندماه با حضور عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و اموراجتماعی و استقبال خانواده کارکنان شرکت فولاد خوزستان در تالار چندمنظوره طوبی و سالن چندمنظوره تربیت‌بدنی  افتتاح شد.
بگزارش خبرنگار روابط عمومی عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولادخوزستان در آیین آغاز بکار نمایشگاه با تشکر از دست اندرکاران برگزاری گفت: این نمایشگاه در راستای ایجاد رفاه بیشتر و فضایی مناسب برای خرید عیدانه‌ خانواده کارکنان ایجاد شده است.
وی افزود:  با غرفه داران هماهنگ شده که محصولات خود را با قیمت مناسب در اختیار مراجعه کنندگان قرار دهند.  همچنین در پایان هر شب،  به قید قرعه به ۱۰ تن از خریداران هدایایی اعطا می‌شود.
محمد جامعی مدیر روابط‌عمومی گفت: روابط‌عمومی شرکت فولادخوزستان همانند سال‌های گذشته در آستانه فرارسیدن سال جدید و برای رفاه حال خانواده کارکنان،  اقدام به برگزاری نمایشگاه عیدانه نموده است.
وی افزود:  نمایشگاه یاد شده در قالب ۴۴ غرفه شامل کالای خواب، طلا، عینک و ساعت، پرده، آجیل و خشکبار، دکوراسیون منزل، پوشاک، آرایشی و بهداشتی، صنایع دستی، فرش، موبایل و لپ‌تاپ، چمدان، کیف و کفش، اسپرت خودرو،  مبلمان، تورهای مسافرتی، لوازم ورزشی و خانگی تشکیل شده است. همچنین مسابقه‌ی نقاشی کودکان برای ترویج فرهنگ ایمنی در میان خانواده کارکنان ایجاد شده است.
جامعی در ادامه اظهار داشت: کارکنان محترم شرکت می‌توانند محصولات این نمایشگاه را در اقساط ۱۲ الی ۲۴ ماهه و بدون پیش‌پرداخت خریداری نمایند.
گفتنی است نمایشگاه یاد شده دومین نمایشگاه بزرگ در سال جاری است که به همت تعاونی تولیدی‌توزیعی کارکنان فولادخوزستان برگزار شده و از ساعت ۱۶ لغایت ۲۲ به مدت ۷ روز تا ۱۸ اسفندماه پذیرای خانواده بزرگ فولادخوزستان خواهد بود.

 

برچسب ها :

ناموجود