به رسم تقدیر از خانواده بزرگ فولاد انجام شد؛

اختتامیه نمایشگاه عیدانه با اهدای جوایز فوق العاده نفیس

اختتامیه نمایشگاه عیدانه با اهدای جوایز فوق العاده نفیس

به رسم تقدیر از خانواده بزرگ فولاد انجام شد: اختتامیه نمایشگاه عیدانه با اهدای جوایز فوق العاده نفیس نمایشگاه عیدانه تعاونی کارکنان فولادخوزستان پس از هشت روز برپایی پرشور و استقبال فراتر از انتظار خانواده فولاد و فروش بالغ بر ۶۰۰ میلیاردریال، پنج دستگاه یخچال فریزر و پنج تلویزیون ۵۰ اینچ بقید قرعه به خانواده

کد خبر : 2128
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶

به رسم تقدیر از خانواده بزرگ فولاد انجام شد:

اختتامیه نمایشگاه عیدانه با اهدای جوایز فوق العاده نفیس

نمایشگاه عیدانه تعاونی کارکنان فولادخوزستان پس از هشت روز برپایی پرشور و استقبال فراتر از انتظار خانواده فولاد و فروش بالغ بر ۶۰۰ میلیاردریال، پنج دستگاه یخچال فریزر و پنج تلویزیون ۵۰ اینچ بقید قرعه به خانواده های خریدار هدیه کرد و بکار خود پایان داد.
بگزارش خبرنگار ما،  آئین ویژه اختتامیه نمایشگاه عیدانه یکشنبه شب بیستم اسفندماه باحضور داریوش احمدی مدیرعامل و بازرسان هیات مدیره تعاونی و جمعی از مدیران فولاد، دهها تن از غرفه داران و صدها بازدیدکننده خانواده فولاد در سالن چندمنظوره تربیت‌بدنی برگزار شد.
برپایه این گزارش، اغلب خانواده های فولاد طی این مدت از نمایشگاه عیدانه تعاونی دیدن و خرید کردند که بنابر نظر اغلب بازدید کنندگان، نمایشگاه عیدانه تعاونی یکی از چشمگیرترین نمایشگاه‌ها در سطح استان و کشور ارزیابی شده است.
بجز قرعه کشی نهایی در طول ایام برگزاری نمایشگاه هر شب دو مرحله قرعه کشی هم از فروش همان روز انجام شده و هدایایی تقدیم خانواده ها گردید. دهها فروشگاه‌ها و نمایندگانی از برندهای معتبر داخلی در نمایشگاه عیدانه تعاونی حضور داشتند و با شرایط ویژه کالاهای متنوعی را عرضه کردند. بطوریکه حداقل چهل و چهار غرفه مختلف در این مدت بدون پیش پرداخت تا اقساط ۲۴ماهه از تاریخ ۱۲ تا ۲۰ اسفندماه فروش استثنایی را برای نمایشگاه رقم زدند.

 

برچسب ها :

ناموجود