تبریک سالروز تأسیس؛

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شجره طیبه ذوالفقاری

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شجره طیبه ذوالفقاری

بسمه تعالی شاه شمشاد قدان خسرو شیرین دهنان        که به مژگان شکند قلب همه صف شکنان با صبا در چمن لاله سحر می‌گفتم             که شهیدان که‌اند اینهمه خونین کفنان گفت حافظ من و تو محرم این راز نه‌ایم      از می لعل حکایت کن و شیرین دهنان   عملیات “وعده صادق“ کوبنده ترین پاسخ در برابر

کد خبر : 2146
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸

بسمه تعالی

شاه شمشاد قدان خسرو شیرین دهنان        که به مژگان شکند قلب همه صف شکنان

با صبا در چمن لاله سحر می‌گفتم             که شهیدان که‌اند اینهمه خونین کفنان

گفت حافظ من و تو محرم این راز نه‌ایم      از می لعل حکایت کن و شیرین دهنان

 

عملیات وعده صادق کوبنده ترین پاسخ در برابر هفتادسال جنایت و تجاوز صهیونیزم و تعیین کننده معادلات امروز غرب آسیا  بدست توانای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار و دوشادوش ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

به نعمت وجود “سپاه پاسداران انقلاب اسلامی” صلح طلب و جنگ بلد، تحت فرماندهی معظم کل قوا، ایران اسلامی آبروی امت اسلام است.

سپاه‌پاسداران همان نیرویی که با سلاح ایمان و توکل علیرغم تمام تحریمها و حمایتهای آشکار و پنهان استکبار امریکا و غرب و همکاری برخی دولتهای بظاهر اسلامی با رژیم غاصب صهیونی، به یاری نهضت مقاومت و ملتهای مظلوم فلسطین و غزه شتافت و بزرگترین ضربه را به حیثیت کاذب رژیم پوشالی کودک کش وارد نمود.

سپاه پاسداران همان شجره طیبه‌ ذوالفقاری است که از زمان تاسیس تاکنون از یک سو سایه رحمتش بر سر مظلومان و ملل تحت ستم هر روز گسترده‌تر شده و از دیگر سو آتشباری سهمگین و کوبنده‌اش، وحشت و هول مرگ را در دل دشمنان اسلام هر دم شعله‌ورتر ساخته و می‌سازد.

بدخواهان ایران اسلامی یقین داشته باشند، اعضای تعاونی کارکنان اعم از شاغلین و بازنشستگان مفتخرند که نام بلند “شرکت فولادخوزستان” نیز در فهرست تحریمهای مستقیم استکبارجهانی قرار گیرد که برابر با قرارگیری در زمره حامیان ملل مظلوم و مبارزین راه حق و عدالت است. درود بر شهدای سپاه، درود بر شهدای مقاومت.

دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه‌پاسداران انقلاب اسلامی بر سبزپوشان سپاه مبارک باد.

روابط عمومی شرکت تعاونی کارکنان فولادخوزستان

 

برچسب ها :

ناموجود