روز “روابط عمومی” مبارک

روز “روابط عمومی” مبارک

مدیرعامل شرکت تعاونی طی اطلاعیه ای بدین شرح فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به همکاران روابط عمومی گروه بزرگ فولادخوزستان تبریک و تهنیت گفت : بسمه تعالی روز “روابط عمومی” مبارک فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی برای قدردانی از همه فعالان و تلاشگران این عرصه مهم و تاثیر

کد خبر : 2153
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴

مدیرعامل شرکت تعاونی طی اطلاعیه ای بدین شرح فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به همکاران روابط عمومی گروه بزرگ فولادخوزستان تبریک و تهنیت گفت :

بسمه تعالی

روز “روابط عمومی” مبارک

فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی برای قدردانی از همه فعالان و تلاشگران این عرصه مهم و تاثیر گذار است.

این حقیقت در فرهنگ جامعه ما و عرصه علوم ارتباطات اجتماعی به اثبات رسیده است که ارتباط خوب و کارآمد، شرط لازم برای موفقیت در هر سازمان و بهروزی در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی میباشد.

همچنین پر واضح است که اولین شرط برای داشتن یک ارتباط خوب نیز، برخورداری از یک نگاه صادقانه و سخن گفتن از روی اطلاع و آگاهیست.

بفرمایش زیبای حافظ شیرین سخن:

نظر پاک تواند رخ جانان دیدن                     که در آئینه نظر جز به صفا نتوان کرد

لذا در یک توصیف کوتاه از روابط عمومی باید گفت:  در جهان امروز که دوران هجوم بیسابقه و بی امان تبلیغات دروغین بنام حقیقت در فضای مجازی است، برپایی جهاد تبیین از سوی مدافعان حق، جزو کارکردهای اساسی این واحد مهم در سازمان‌های پیشتاز است و شرکت در این جهاد مقدس یک سرفصل مهم از اخلاق ، علم و هنر روابط عمومی بشمار می‌آید.

اینجانب با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به عموم فعالان این عرصه بویژه همکاران تلاشگرمان در روابط عمومی‌های گروه بزرگ فولادخوزستان برای این عزیزان آرزوی توفیق روز افزون دارم.

 

داریوش احمدی

مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدی توزیعی کارکنان فولاد خوزستان

برچسب ها :

ناموجود