مایحتاج ۹ ماه سال تحصیلی جدید در ۱۲ قسط

مایحتاج ۹ ماه سال تحصیلی جدید در ۱۲ قسط

برای امیدهای خانواده فولاد خوزستان در نمایشگاه بزرگ لوازم التحریر؛ مایحتاج ۹ ماه سال تحصیلی جدید در ۱۲ قسط نمایشگاه بزرگ لوازم التحریر، پوشاک و بازیهای فکری کودکان خانواده فولاد عصر روز شنبه هجدهم شهریورماه با استقبال گرم خانواده‌ها در محل سالن تربیت بدنی و تفریحات سالم شهرک فولاد آغاز بکار کرد. خانواده بزرگ فولاد

کد خبر : 1980
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵

برای امیدهای خانواده فولاد خوزستان در نمایشگاه بزرگ لوازم التحریر؛

مایحتاج ۹ ماه سال تحصیلی جدید در ۱۲ قسط

نمایشگاه بزرگ لوازم التحریر، پوشاک و بازیهای فکری کودکان خانواده فولاد عصر روز شنبه هجدهم شهریورماه با استقبال گرم خانواده‌ها در محل سالن تربیت بدنی و تفریحات سالم شهرک فولاد آغاز بکار کرد.

خانواده بزرگ فولاد خوزستان میتوانند مایحتاج ۹ ماه سال تحصیلی دانش آموزان و کودکان خود را در این نمایشگاه در اقساط بلندمدت  ۱۲ ماهه بمدت پنج روز انتخاب و خریداری نمایند.

برپایه این گزارش، نمایشگاه بزرگ لوازم التحریر، پوشاک، کیف و کفش و بازیهای فکری کودکان خانواده فولاد به ابتکار روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان و با همکاری شرکت تعاونی تولیدی توزیعی کارکنان فولادخوزستان در محل سالن تربیت بدنی و تفریحات سالم فولادخوزستان واقع در شهرک دویست دستگاه برپا شده است.

بگزارش خبرنگارما نمایشگاه یاد شده در استقبال از سال تحصیلی جدید و بمنظور رفاه خانواده بزرگ فولاد خوزستان، در مساحت بیش از یکهزارمتر مربع و با حضور دوازده فروشگاه، موسسه و نهاد فرهنگی از استان خوزستان و کلانشهر اهواز دیروز شنبه آغاز بکار کرد و تا ۲۲ شهریور ماه بمدت چهار روز دیگر برقرارمیباشد.

این گزارش حاکیست، بنابر اطلاع از اولین روز برپایی و استقبال خانواده‌ها، جدیدترین محصولات مورد نیاز دانش آموزان بصورت خرید اقساطی دوازده ماهه برای تامین نیازهای فرهنگی آموزشی امیدهای خانواده بزرگ فولاد خوزستان در این نمایشگاه عرضه میشود.

باشگاه فرهنگی ورزشی فولادخوزستان نیز در نمایشگاه یاد شده غرفه دارد.

انتظار میرود عرضه محصولات فرهنگی و پوشاک با کیفیت و قیمت مناسب در نمایشگاه بزرگ روابط عمومی فولادخوزستان، در آستانه سال تحصیلی جدید تا پایان هفته جاری، با استقبال گسترده‌ علاقمندان مواجه شود.

 

برچسب ها :

ناموجود