مدیرعامل تعاونی با تبریک به اعضا و خانواده بزرگ فولاد:؛

تایید سلامت انتخابات پرشور تعاونی مایه سربلندی اجتماعی و ترویج امید به آینده است

تایید سلامت انتخابات پرشور تعاونی مایه سربلندی اجتماعی و ترویج امید به آینده است

مدیرعامل تعاونی کارکنان فولاد خوزستان گفت: تایید سلامت انتخابات پرشور تعاونی مایه سربلندی اجتماعی و ترویج امید به آینده است و این دستاورد بیسابقه را که با مشارکت حداکثری و استقبال گرم اعضا از صندوقهای رأی بدست آمد باید با افتخار به خانواده بزرگ فولاد خوزستان تهنیت گفت. بگزارش خبرنگار ما، داریوش احمدی مدیرعامل تعاونی

کد خبر : 2073
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰

مدیرعامل تعاونی کارکنان فولاد خوزستان گفت: تایید سلامت انتخابات پرشور تعاونی مایه سربلندی اجتماعی و ترویج امید به آینده است و این دستاورد بیسابقه را که با مشارکت حداکثری و استقبال گرم اعضا از صندوقهای رأی بدست آمد باید با افتخار به خانواده بزرگ فولاد خوزستان تهنیت گفت.

بگزارش خبرنگار ما، داریوش احمدی مدیرعامل تعاونی کارکنان فولاد خوزستان این مطلب را پس از دریافت نامه تاییدیه‌ای عنوان کرد که در تاریخ هفتم بهمن ماه جاری از سوی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی غرب شهرستان اهواز صادر گردید.

گزارش خبرنگار ما حاکیست، انتخابات هیأت مدیره و بازرسان شرکت تعاونی کارکنان فولادخوزستان برای دوره سه ساله کنونی طی یکی از بزرگترین نشستهای مجامع این تعاونی در روز یکشنبه ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور و مشارکت هزاران نفر از اعضا و رقابت پرشور داوطلبان انتخابات در یک نشست ۱۵ ساعته در محل تالار امام خامنه‌ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

آقای احمدی افزود: انتخابات بزرگ امسال را باید از جمله دستاوردهایی دانست که تحت حمایتهای همیشگی شرکت فولادخوزستان در جهت توسعه و رشد کمی و کیفی تعاونی و ارزش آفرینی مستمر برای خانواده بزرگ فولاد بدست آمده است چرا که تنها ظرف دوره سه ساله گذشته موفق شدیم غالب همکاران جدید و قراردادی را به جمع سهامداران تعاونی بیفزاییم.

مدیرعامل تعاونی در پایان اظهارداشت: وظیفه خود میدانیم از مساعدت های موثر فولاد خوزستان بویژه در معاونت منابع انسانی، انتظامات و خدمات اجتماعی تقدیر نماییم که همواره در برگزاری نمایشگاههای بزرگ عرضه کالاهای مناسبتی و اجرای مجامع بزرگ راهنما، همراه و یاور تعاونی کارکنان بوده و هستند.

همچنین از تمامی اعضای فرهیخته تعاونی تقدیر و تشکر میکنیم که با حضور گرم و نقش آفرین خودشان ما را در این حرکت تاریخی همراهی نمودند و با رعایت نظم و فرهنگ احترام به رأی دیگران باعث سربلندی خانواده بزرگ فولاد در حضور نمایندگان اداره تعاون بعنوان دستگاه ناظر نیز شدند.

 

برچسب ها :

ناموجود