تسلیت، چشم میهن مه آلود است

تسلیت، چشم میهن مه آلود است

انَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ   هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق        ثبت است بر جریده عالم دوام ما رئیس جمهور مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی و جمعی از همراهان، حین خدمت به مردم به شهادت رسیدند. آیت الله سید ابراهیم رئیسی، خادم الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که

کد خبر : 2160
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰

انَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

 

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق        ثبت است بر جریده عالم دوام ما

رئیس جمهور مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی و جمعی از همراهان، حین خدمت به مردم به شهادت رسیدند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، خادم الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که از دولت اسلام به دولت وصال محبوب رسید، در راه عشق، دلداده ولایت و یاور مخلص رهبری بود و در شب میلاد امام رئوف، در جرگه خادمان والامقام انقلاب شهیدان بهشتی، باهنر و رجایی قرار گرفت. آنان که در دل مردم جای داشتند، تا آخرین دم، در راه خدمت خستگی‌ناپذیر از پای ننشستند و رفتنشان بر صدق  خدمتشان صحه گذارد و مایه همبستگی دلهای مردم شد.

آن سید بزرگوار آل پیمبر و فرزند نوغان مشهد در سخت ترین دورانها در راه خدمت از پای ننشست تا به رستگاری رسید و سوغات آسمانی ملت ایران از مشهدالرضا (ع) شد.

ندای عشق تو دیشب در اندرون دادند           هوای مه‌آلود چشم میهن بر عاشقان گواه

در پیشگاه محضر امام عصر(عج)، رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران بویژه هم استانیهای عزیز و خانواده بزرگ فولاد خوزستان از صمیم دل عرض تسلیت و تعزیت داریم.

ملت ایران یقین دارد که روحیه جهادی تا آخرین لحظه و خدمت خستگی ‌ناپذیر شهیدان علی الخصوص آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و یاران همراهش، سرمشق همه دلسوزان ایران اسلامی است. به یاری حق تعالی و بفرمایش مقام معظم رهبری در مملکت امام رضا علیه‌السلام خللی وارد نمی‌شود و مسیر پرافتخار خدمت ادامه خواهد داشت.

روابط عمومی شرکت تعاونی کارکنان فولادخوزستان

برچسب ها :

ناموجود